βιομιχανικες εγκαταστασεις κλιματισμου

Δεν ειναι πολλες οι εταιριες που ασχολουνται με βιομιχανικες εφαρμογες και η αληθεια ειναι οτι στην ελλαδα πασχουμε απο σωστους επαγγελματιες δεν ξερω τι φταιει το συστημα ισως, σε ολες της χωρες του εξωτερικου οι τεχνικοι πληρωνονται κατα πολη περισοτερο απο οτι εδω στην ελλαδα με αποτελεσμα να εχουνε και περισοτερω ενδιαφερον να ασχολουνται παραπανω και να αποκτουνε περισοτερες γνωσεις
πανω στις επαγγελαμιτεκες δραστιριοτητες τους.

ειναι σχεδων αδυνατον  να πανε στο εξωτερικο ψυκτικη απο την ελλαδα και να προσφερουνε της υπηρεσιες τους, και αυτο εχει ως αποτελεσμα να μην πρωχοραει οι χωρα σε βιομηχανικο επιπεδο ουτε καν στο τεχνικο μερος εγκαταστασεις και κ.τ. σκεφτητε λοιπον ποσο δυσκολο ειναι να μπορεσουμε να παραγουμε βιομιχανια σαν χωρα οταν δεν μπορουμε ουτε καν να προσφερουμε της υπηρισεις μας.

Αυτες λοιπον ειναι οι συνεπεις του να μην πληρονεται σωστα ο νεος εργαζομενος ο τεχνικος που αυτος ειναι εκεινος που στο μελλον θα βοησει να παει μπροστα αυτος ο τοπος, ειμαι και εγω ενα θυμα αυτου του συστηματος ο οποιος δεν μπορει να ανοιξει δικο του τεχνικο καταστημα για τον λογο του οτι δεν ειμαι ελληνας ειμαι 15 χρονια στην ελλαδα 25 ετων δεν ζηταω ελληνικη υπηκοτητα γιατη δεν ειμαι ελληνας ουτε και την θελω γιατη ειμαι περιφανος για την υπηκοτητα που εχω ζηταω ομως μετα απο 15 χρονια ισα δικαιωματα. ετσι λοιπον αποφασισα να φυγω απο αυτην την χωρα οσο και αν δεν θελω να το κανω, ετσι λοιπον πολοι νεοι θα επειλεξουν να φυγουν ελληνες ξενοι δεν εχει συμασια, συμασια εχει πως ειναι κριμα να ξεσπιτονεσε εξαιτιας των αλλον.
Ξεφυγα λιγο απο το θεμα μου για αλλα ηθελα να γραψω και αλλα εγραψα δεν πειραζει ομως θα μοιραστω μαζι σας της σκεψεις μου.
συγνομη για τα ορφογραφικα λαθη και για να επανερθω στο αρχικο θεμα θα σας αφησω 1 βιντεο με θεμα βιομιχανικες εγκαταστασεις.

Δημοσίευση σχολίου (0)
Νεότερη Παλαιότερη